Drasko Olívia - Beteg szerelem, Gyilkos az erdőben: A skizofrén és a szegény lány


– Menj a pokolba!  – Valószínűleg oda fogok (...)


Sohase szerettem az ilyen “sötét” dolgokat, bár 2-3 éve belecsöppentem és megtetszett. Könyvben nem  viszont még próbáltam ki, így nagyon szépen köszönöm innen is az írónőnek a megkeresését és a kedvességét! ❤️
Nagyon erős kezdéssel indul ez a történet. A jó és a rossz találkozása nem is történhetett másképp. Kicsit nehezen szedem össze a gondolataimat, mert nem egy hosszú könyvről van szó, bár a történések annál sűrűbben történtek.

Főszereplőink David és Liz. Az elején nehezen értettem meg, hogy végülis ők hogyan találkoztak, de kaptunk visszatekintést. David a skizofrén sorozatgyilkos, aki nőket csábít el, elviszi őket autójával egy elhagyatott helyre , majd egy alkalom után meg is öli őket, Liz pedig szintén egy áldozat - több, mint egy áldozat -  és az ő kitérőjükről szól a könyv. Nem klisés, bár ebben a műfajban nem tudom mi a klisé, ugyanis ez volt az első ilyenem. Kezdésnek nem rossz, bár vártam valami nagyobbat. Nagyon finoman, puhatolózon írodott, de ez megvan bocsátva, mert ez az írónő első könyve

Az alapsztorija nagyon nagyon tetszett, de a 127 oldalt kevésnek vélem. Sokkal többet olvasnék róla, több kitekintést Lizre, Davidre és az egész háttérre.



A 4. fejezet különösen megmaradt bennem, mondhatni az a kedvencem - a sorozatgyilkos “adoniszunkról” szól, hogy mit, miért és hogyan tesz - itt nem volt semmiben sem hiány! Lizről viszont annál kevesebbet tudunk meg: divattervező, aki nem tud szerelembe esni. Azt hiszi, David az, akit keres, de mind tudjuk már, amit tudnunk kell. És ki az a Josh?



Összegezve… 
… a történetet:
Egy hatalmas csattanóval ér véget, ami konkrétan olyan gyors volt, hogy percekig nem tudtam magamhoz térni. Voltak benne eléggé durva dolgok, ami miatt érthető is a thriller besorolás. Tetszik az alapja és a kivitelezéssel sincsen gondom. De továbbra is a kérdésem: Miért ennyire rövid?


… a szereplőket:
Nem nagyon ismerhetjük meg a külső környezetben lévő mellékszereplőket, de hát nem is rajtuk van a fókusz. Davidről és Lizről már nem kell kitaglalnom a véleményem, de, mint írtam, nem csak ők szerepelnek. Megismerhetjük Patric Gastont, aki Liz egykori haverja volt. Illetve van egy idős hölgy is, akiről nem szeretnék többet írni, mert akkor nagyon sokat lespoilereznék.
Illetve van egy orvos is, aki körülbelül 1 oldalon van csak a képben. Róluk is szerettem volna több mindent, ha nem is az utóbbi kettő szereplőről, Patric-ról annál inkább. Hogy mi lett vele, hogyan van...stb.


… a borítót:
Szerintem hozza a könyv hangulatát! Passzol hozzá és nagyon tetszenek a színei.



Fülszövege:

,,Elizabeth azért utazik az idilli Crater-tó wellness központjába, hogy kipihenhesse a mindennapok fáradalmait, nem is sejtve, hogy itt rá talál a szerelem David személyében. Minden tökéletesnek bizonyul, ám idővel a férfi múltjából sötét titkok kerülnek napvilágra. David élete pengeéles határvonalat húz a józanész és az őrület találkozásánál. 

De vajon lehet így szeretni? A Beteg szerelem egy izgalmas, filmszerű thriller, mely az emberi érzésekről, hazugságokról, egy beteg elme virágzásáról majd hanyatlásáról szól. Lehet, hogy akit Elizabeth közel engedett magához az egy hidegvérű sorozatgyilkos? Vajon mi mindent tud még meg Davidről?”



Molyos értékelésemért kattints ide!

💊 10 bogyóból 8-at kap! 💊




Puszi:       










(A GIFek a giphy.com-ról származnak)

7 megjegyzés:

  1. Ez aztán ütős könyvnek hangzik. Olyannak, amit egy pohár bor mellett vennék kézbe :3 Felírtam a várólistámra, köszi szépen :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm... 🤔 Ez nem is rossz ötlet! 😍
      Igazán nincs mit! ❤️

      Törlés
  2. Nagyon szeretem Fridát, az életéről sok mindent megtudtam tavaly a kiállításon, de elolvasnám ezt én is ;) Klassz bejegyzés lett!

    VálaszTörlés
  3. Még én sem olvastam ebből a kategóriából, de felkeltetted az érdeklődésemet. Főleg, hogy nem valami hosszú könyvről van szó, most ugyanis csak azokra van időm. Nagyin tetszett a bejegyzés, szerintem felkerül a könyv a várólistámra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És plusz jó még benne, hogy hamarosan jön a folytatása! 😍
      Nagyon örülök! 🥰 Jó olvasást hozzá! 😊

      Törlés
  4. Felkeltetted az érdeklődésemet, úgysem olvasok nagyon ilyesfajta könyveket. Lehet egyszer kezembe veszem majd ezt! ;) Eleve nem egy hosszú olvasmány. :D

    Lillsz

    VálaszTörlés

Adbox

@icantfindmybooks