Január 8. - Milyen nap ez a nap?



Az élet tragikus lenne, ha nem lenne vicces.

Nem akartam ilyen bejegyzést, de ihletet adott, hogy ma van a szülinapom. Egyébként nem szeretek annyira a szülinapozni, mégis most elkapott ez az inspiráció. Igazából ezt a bejegyzésem nem is fogom annyira hirdetni, mert biztosan egy összeszedetlen bejegyzés lesz, de ha már egyszer megíródott, miért ne tenném ki? Mellesleg a spontán ötletek a legjobbak, ahogy ez is született.


Tehát január 8. Az évben az első olyan nap, amikor 8-as a napunk. Érdekes, hiszen a nyolcas megfordítva ugyanúgy 8-as, de oldalra fektetve már végtelent jelent. Végtelenül forgatva biztosan a 8-at vagy a végtelen szimbólumát kapjuk. 
Senkinek nem mond semmit, viszont az én családomnak annál inkább, hiszen ezen a napon született meg a második leány gyermekük, azaz én. 



Különös tények január 8-al: Ezen a napon születtek igen híres embereink, mint Elvis Presley, Stephen Hawking, Noah Cyrus - és igen nagy befolyással bíró Kim Jong-un is, valamint még sokan mások. 

De hogy ne csak a napról beszéljünk, hanem az évről is, amiben születtem: Nem szeretném elárulni (csak annyit, hogy 92 éves vagyok kutya években), de itt van egy pár érdekes tény, arról a hónapról és évről, amikor napvilágot láttam:
Eminemnek ekkor robbant be a Lose Yourself zenéje, ami a mai napig nagy kedvenc (kb 2 éve nekem is). Ekkor vált bestsellerré Dan Brown könyve a Da Vinci kód.
Ebben az évben és ezen a napon 364 146 baba született, ami annyit jelent, hogy minden percben 253 baba született! Mennyire durva már?  (Bár ezek csak átlagok, de akkor is nagyon meglepő)

Bak létemre, mint az elvárandó, igen kritikus vagyok magammal szemben és szorgalmas is vagyok a dolgaimban. Utálok hanyag munkákat csinálni, még ha másnak nem is tűnik annak. Magyarul szeretek megfelelni magamnak. Bakok! Kezeket fel, ha ti is így vagytok!


Többet nem írok, hiszen jövőre egy mérföldkőhöz fogok érni, ahol több mindent írhatok majd. 

Én magamnak - az összes leélt 6209 napommal és ezzel a bejegyzéssel - kívánok boldog szülinapot! (Egoista meg én)

Nektek pedig Boldog Pezsgőfürdő-napot!



Puszi:
















(A GIFek a giphy.com-ról származnak)


12 megjegyzés:

  1. Milyen meglepő így leírva látni, hogy már 6209 napot éltél. Olyan sok így leírva, aztán mégis úgy érzi az ember, hogy elrohant :) Még több ezer szuper napot, és milliónyi emlékezetes pillanatot.
    Meg persze nagyon boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van! A számok mindig nagyok! 🙈 Köszönöm szépen! 💕

      Törlés
  2. Szeretem az ilyen témájú bejegyzéseket. Néha szükség van rájuk. Emlékszem én kézzel írtam egy visszaemlékezést a 20 szülinapomkor, akkor megfogadtam, hogy 10 évente ismétlem, de a 30-nál ez valamiért elmaradt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem most én is csinálni fogok, függetlenül attól hogy kerek lesz, mert szerettem megírni 🤗

      Törlés
  3. Hát nagyon boldog szülinapot!!🎉🥂🥳🎂 és klassz bejegyzés, jól összeszedted a dolgokat:)

    VálaszTörlés
  4. Ha jól rakom össze akkor jövőre már nagykorú leszel? :D bár Eminem zenéje 2002,de gondolom itt később robbant be, és miután írtad, hogy jövőre mérföldköhöz érsz így sikerült összerakni. Én is gondoltam ilyen bejegyzésre mikor negyed évszázados lettem, de ekvetettem. Boldog születésnapot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, jövőre leszek 18🙈😅 Köszönöm szépen! 🥰

      Törlés
  5. Nagyon boldog születésnapot kívánok én is :) Én is nyolcadikán születtem, de eddig bele se gondoltam, hogy milyen különleges szám is ez. Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! 🥰 A bejegyzés megírása előtt én se gondoltam volna, de ilyen az ihlet - új dolgokra is ráeszmél az ember 😊

      Törlés
  6. Nagyon boldog szülinapot Vanda!💖 Hát nem semmi bejegyzés lett, durva adatok és szuper érdekességek! ;)

    Lillsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon KÖSZÖNÖM ! 🥰❤️
      Meglepődtem én is rajtuk!🙈

      Törlés

Adbox

@icantfindmybooks